OVN congres Hoe bereikt de oogzorg de consument

OVN Congres: hoe bereikt de oogzorg de consument

Het OVN congres staat voor de deur. De voorbereidingen zijn overal in volle gang en zoals altijd wegen de laatste loodjes het zwaarst.

Aan mij is gevraagd om zondag 10 februari te praten over een onderwerp dat heel dicht bij mij staat: Hoe bereikt de oogzorg de consument?

Een zin, bestaande uit 6 woorden. Ik heb een half uur om antwoord te geven en merk dat het bijna onmogelijk is om dat te doen.

Ik zal daarom een aantal aspecten bespreken.

  • Waar ligt de omzet in producten nu? Ketens, zelfstandig en online.
  • Wat kun je zelf doen als zelfstandige aan marketing met een beperkt budget?
  • Waar haalt de consument de informatie vandaan?
  • Hoe werkt de customer journey? Vergelijk van de optiekzaak met een speelgoedzaak.
  • Een mogelijke antwoord voor de zelfstandige oogzorgprofessional.

De presentatie is onderdeel van “Optometrie in de optiekzaak” en start op zondag om 13.30 in de Dexter zaal.

Heb jij je nog niet ingeschreven voor het congres? Ga dan snel naar de website en doen!

Plaats een reactie